POTREBNO JE ZNATI
Prvo pravilo je isto za sve tipove sauna: nemojte ići u saunu s punim želucem, jer je to veliko opterećenje za srce. Nemojte ići niti s potpuno praznim želucem. Možete pojesti neki lagani snack, npr. voće. Prije ulaska u saunu potrebno se je otuširati iz higijenskih razloga. Osobama sa izuzetno niskim krvnim pritiskom/tlakom, preporučuje se kraći boravak u saunama.

FINSKA SAUNA
Finci su prije 1000 godina počeli graditi malene prostorije od drva koje su koristili za konzerviranje i aromatiziranje mesa i ribe. Pošto su shvatili da te prostorije imaju izuzetan utIcaj na sve što se u njih stavlja, ulaze i sami unutra te otkrivaju kako unutar tih malih drvenih prostorija i sami postaju zdraviji, ljepši, opušteniji i zadovoljniji.  Finska sauna DKC Farah je drvena kabina s klupama u koju zrak ulazi kroz električnu peć koja zagrijava granitno kamenje koje se nalazi na vrhu peći te tako postiže vrlo visoke temperature, a malu vlažnost. Zato finsku saunu nazivamo suhom saunom zbog suhog i vrućeg zraka koji unutar saune cirkulira.

Finska sauna uzrokuje pojačano znojenje, a budući da znoj sadrži mliječnu kiselinu (stvara se u mišićima uslijed tjelesnih aktivnosti i izaziva umor mišića), pri pojačanom znojenju njezina koncentracija u znoju također raste čime organizam rasterećuje umora oslobađajući ga otpadnih tvari metabolizma tj. štetnih toksina. Zrak u sauni je niske vlažnosti, a temperatura se kreće od 60 pa i do 120°C, ovisno o tome kakve učinke po tijelo želimo proizvesti. Npr., za optimalan oporavak od težih fizičkih napora temperatura bi trebala biti 80-90°C, vlažnost 5-15%, a grijače elemente ne bi trebalo polijevati vodom. Ukoliko pak želimo blagotvorno djelovati na dišne puteve, na kraju  seanse se vruće kamenje treba lagano politi vodom. Najčešće temperatura u sauni iznosi 60-80°C. U takvim se uslovima šire kapilare, otvaraju pore i počinje obilno znojenje, a suhi zrak omogućava lako isparavanje znoja što hladi tijelo. Tako osoba može tolerirati visoku temperaturu, ali samo u kratkim razmacima i to od 5-20 min.

Nakon kratkog boravka u sauni slijedi faza hlađenja kratkotrajanim hladnim tuširanjem. Takvim se postupkom potiče sužavanje krvnih žila koje su se raširile uslijed djelovanja visoke temperature, smanjuje se znojenje, olakšava dotok krvi u srce te uspostavlja normalna vrijednost krvnog pritiska. Slijedi kratki odmor. Takav se ciklus djelovanja vrućeg zraka i hladne vode smije ponoviti do 3 puta u jednom danu, te 1 do 2 puta sedmično za postizanje optimalnih rezultata po zdravlje. Tokom postupka izluči se 400-800 ml znoja pa se shodno tome preporučuje kako cijeli dan prije odlaska na saunu, tako i između ulazaka, a posebno po završetku seanse piti puno tekućine i to vodu ili čaj kojim će Vas poslužiti voditeljica našeg wellness centra. U toku boravka u našoj finskoj sauni, na poboljšanje Vašeg raspoloženja dodatno utiče i sastavna kromoterapija – terapija bojama. Smjena različitih boja koje osvjetljavaju saunu značajan je doprinos ugodnosti Vašeg boravka u našoj sauni.